Mijn man had onlangs een enorme pechdag. Eerst viel hij ’s morgens met de fiets waarbij hij hard op zijn knie terecht kwam, een lelijke schaafwond op z’n knie opliep en z’n rechterpols kneusde. De knie werd in no-time erg dik, je zag het vocht er, bij wijze van spreke, inzitten. De huid stond zo ontzettend strak, hij had er ook echt veel pijn aan.
Aan het einde van de middag stond hij bovenaan de trap, verloor z’n evenwicht en kukelde letterlijk van boven naar beneden, achterstevoren en ook over de kop. Dat was echt een mega val, we zijn allebei zo ontzettend geschrokken.
Hoe het kan, geen idee, hij had nogal wat engeltjes op z’n schouders, hij had z’n nek wel kunnen breken…….
‘Gelukkig’ bleef het bij een pijnlijke heup, hier en daar een schaafwond op de ellebogen, een bult op het hoofd en een schaafwond op de rug met pijn in een rib.
Het had allemaal zo anders kunnen aflopen……..
Maar ja, wel heel veel pijn. Nu is hij niet de man die makkelijk pijnstilling slikt, maar hij had nu zoveel pijn dat het echt niet zonder kon.
Op zondag was hij niet zo lekker, hij was erg mat in zijn gedrag. Ik herkende mijn eigen man niet meer, ik had hem nog nooit zo gezien. Zijn energie voelde zo laag, zo down.
Aan hem voorgesteld om om een biotensormeting te doen voor een flesje met Bachbloesems. Dat wilde hij wel, want ook hij voelde dat hij niet zichzelf was.
De biotensormeting ging niet zoals ik dat gewend ben. Het uitmeten van de remedies ging ook niet zoals het gewoonlijk gaat. Het kon niet anders dat er iets anders prioriteit had boven het uitmeten van de Bachbloesem remedies.
Middels testvragen werd duidelijk dat zijn systeem nog volop bezig was met het verwerken van beide trauma’s en er daardoor geen ruimte was om de bloesems uit te meten.
Daarom heb ik eerst een heling op zijn energetisch systeem gedaan en daarna nogmaals de bloesems uitgemeten. Dat ging toen gelijk een heel stuk beter en testten er mooie remedies voor in een combinatieflesje die ik direct voor hem gemaakt heb.
In de avond voelde zijn energie al een heel stuk beter en toen ik hem daarnaar vroeg zei hij dat hij zich echt beterde voelde dan vanmorgen.
Ik werk met en voor dieren, maar in nood ben ik er natuurlijk ook voor de mensen 💜