Toen ik tijdens een Reiki sessie pijn in de bek voelde bij een hond
Bij een hond die ik al langere tijd begeleid met Reiki en de biotensor kreeg ik meerdere malen tijdens een Reiki sessie kiespijn of pijn in mijn mond. Het was duidelijk dat het niet mijn pijn was, want zodra de Reiki sessie afgerond was en ik het contact met de hond afgerond had was de pijn bij mij weg.
Na elke Reiki sessie en/of biotensor meting maak ik een verslag en stuur ik dat aan de eigenaar omdat ik het heel belangrijk vind om zuiver te werken.
Nadat ik meerdere keren bij de eigenaar aangegeven had wat ik voelde en gemeten had er iets met de bek van de hond was, heeft de eigenaar op mijn verzoek, een afspraak bij een dierenarts gemaakt die gespecialiseerd is op tandheelkunde.
Dat is waar ik in mijn werk voor sta. Ik neem waar/voel/meet en geef dat altijd door aan de eigenaar van het dier. Aan hen is het dan om daar wel of geen vervolg op te geven. Gelukkig deed deze eigenaar dat wel en bleek dat er een behandeling nodig was, een snijtand was afgebroken wat waarschijnlijk de pijn gaf. De tand is getrokken, een gebitsreiniging werd ook gelijk gedaan en de lieverd kan er voorlopig weer tegen.
Dit soort momenten laten voor mij zien hoe waardevol het kan zijn om écht af te stemmen op een dier. Reiki en energetisch werk vervangen nooit een dierenarts, maar kunnen soms wel helpen om signalen eerder zichtbaar te maken.
Heb jij het gevoel dat jou dier iets probeert duidelijk te maken, maar kun je er de vingen iet op leggen? Ik kijk graag met je mee - op een open, zachte, intuïtieve en eerlijke wijze.